Książki (54)
2012-10-31
Na początku XX wieku Einstein pokazał, jak znaleźć wszystkie wszechświaty niesprzeczne ze znanymi prawami fizyki oraz naturą oddziaływań grawitacyjnych, odtworzyć ich przeszłość i poznać przyszłość. Jednak w praktyce okazało się to wcale nie takie łatwe...
2012-10-16
Nauka, wielkie odkrycia i ludzie, którzy patrzyli dalej i widzieli więcej. John D. Barrow, Paul Davies, Richard Holmes, Martin Rees, Ian Stewart - to tylko niektórzy spośród wyśmienitych autorów, którzy wnieśli wkład do projektu „Krótka historia geniuszy” Billa Brysona.
2012-10-05
Królewskie Obserwatorium w Greenwich to miejsce wyznaczenia czasu uniwersalnego i południka zerowego. Jest jednym z najważniejszych historycznych ośrodków badawczych w dziejach ludzkości.
2012-09-26
Jedna z najbardziej oczekiwanych książek popularnonaukowych ostatnich lat, prezentująca koncepcję Multiświata – ogółu wszystkich możliwych wszechświatów, których istnienie jest zgodne z aktualnymi teoriami fizycznymi.
2012-09-26
Niesamowita historia odkryć, które doprowadziły do rozwiązania jednej z najważniejszych zagadek w dziejach nauki.
2012-09-26
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o świecie, którego nie widać. Pisząc tę książkę, Kenneth Ford podjął się misji wyjaśnienia najistotniejszych idei tworzących podwaliny fizyki kwantowej.
08/2017
07/2017
W 1728 r. Vitus Bering odkrył Wyspy Diomedesa w Cieśninie Beringa.
Medyczne skutki terroryzmu   Zapraszamy do zakupów  http://bit.ly/2oojdxb.